محمد متین .محمد مبینمحمد متین .محمد مبین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دو عاشق برای ثمره این عشق

عاشقتم کوشولوی من

1391/2/28 11:47
نویسنده : سالی و سانی
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلاملبخند

فرزند به دنیا نیامده ام سلاملبخند

فرزندی که منتظرم تا بزودی درون وجودم لانه کنی سلاملبخند

سلام قندک منقلب

بغلسلام عسل مامان

خوب سلام دیگه بسه خودتو لوس نکن من نینی لوس دوست ندارم هااااچشمک

خوشگل مامان دیرروز رفته بودیم پارک با باباییعینک

چند تا نی نی خیلی خوشگل دیدم که خیلی دلمو بردندهورا

آدم دلش می خواست درسته بخوردتشونشیطان

کاش تو هم بودی تا باهاشون دوست می شدی. بازی میکردیخوشمزه

مامانی من، من که می دونم تو از اونا هم ناز تریفرشته

پس پاشو زدتر بیا که  مامانی دیگه خیلی دلش برات تنگ شدهماچ 

پاشو بیا دلبری کن برای مامانتقلب

مامانی دلم می خواد برات لباس ها وکفش های کوچولو وناز بخرمخجالت

زودتر بیا دیگه، بسه دیگه تنبلی نکن .پاشو کوله بارتو جمع کن وبیا، دلمون برات تنگ شدماچبغل

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)