محمد متین .محمد مبینمحمد متین .محمد مبین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات دو عاشق برای ثمره این عشق

ماه رحمت

1391/3/16 18:59
نویسنده : سالی و سانی
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانniniweblog.com
این ماه ماه رجبه ماه رحمت ماه خداniniweblog.com

انگاری قراره دیگه این ماه تو نینی عزیز مامان بیای تو دلم niniweblog.com 

 بهم دکتر کلی امید داد و گفت اینشااله این ماه وقت اومد نته.......وای عزیز مامان دلم داره تولوپ تولوپ میکنه که بفهمه تو میای تو دلم

....... قدر این ماه خوب خدارو همیشه فرزند عزیزم بدون.....و از خدا هر چی می خوای تو این ماه عزیز بخواه......من 3روز اول رجب رو برای اومدن تو روزه گرفتم.....امیدوارم صحیح  و سلامت بیای......

.........راستی باباییت هم این روزا خیلی خسته میشه سر کارش انگاری تو فندق هنوز نیومده بابایی جونت باید بیشتر کار کنه ...بیای باید چیکار کنیم....تو بیا منو بابایی همه اینارو با وجود نازنین تو تحمل میکنیم.....خلاصه اینکه منو بابایی داریم خودمونو برا اومدن تو قندق کوچولو آماده میکنیم......پس مامانی خوب و به موقع بیا.....راستی اینم بگم جنسیتت نه برا من نه برای بابایی هیچ فرقی نمیکنه هرچی خدای مهربون بهمون بده نعمت و رحمت......

 

خدای مهربون به من فرزندی سالم و صالح و خوشگل عنایت بفرما(الهی آمین)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)