محمد متین .محمد مبینمحمد متین .محمد مبین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات دو عاشق برای ثمره این عشق

انتظار شیرین

1391/4/20 9:40
نویسنده : سالی و سانی
237 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند ارحم الراحمین

سلام به کسی که قرار با بودنش خون در رگ های من جریان بیایبد ..........سلام عزیز نیامده من .....من که خیلی نبودنت اذیتم میکنه ...اون ماه با کمال امید زیاد من و باباییت تو نیومدی پیشمون ....یعنی خدای مهربون نخواست و من 3 روز دیگه میرم آزمایش بدم ببینم تو عزیر دل این ماه اومدی تو دل مامان یا باز هم نه.......

یه ختم 20 روزه قرآن کردم که دقیق 3 روز دیگه تموم میشه به نیت اومدن تو دلم ....امیدوارم خدای ارحم الراحمین حاجت دل منو تو این ماه عزیزش بده .....دلم بد جوری گرفته عزیز مامان ....ای کاش بودی یه کم بودنت باعث آرامش من بشه ....من که خیلی لحظه شماری میکنم همه روزها شده سرشماری اومدن تو ....تمام تقویم ها خونه علامت خورده ......ولی ذهن من از همه تقویم ها دقیق تره ................

خدای بزرگ خدایی که به مهربونیت و بخشند گیت ایمان دارم به من یه نیم نگاهی بنداز..........خدای مهربون من دلم میخواد تو این ماه قشنگت حاجت دل منم بدی.......خدایا من خیلی ازت سپاسگذارم بابت محبت هایی که تا این لحظه در حقم  کردی......خدای مهربون کمک کن.......

عزیز مامان من تو این ماه تولدم بود و بابایی برام یه دستبند خرید که خیلی دوسش داشتم.....

عزیز مامان بیــــــــــــــــــــــــــــــــا.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 15:20
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟