محمد متین .محمد مبینمحمد متین .محمد مبین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات دو عاشق برای ثمره این عشق

سفرمون به کیش

1390/11/20 10:22
نویسنده : سالی و سانی
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان و باباش

دلم می خواست از اولین دیدار با باباجونت برات بگم که می زارم برای بعد .....

گل مامان ما شنبه رفتیم کیش جات خیلی  خالی بود عزیز مامانبغل

4 روز کیش بودیم هتل داریوش ...خیلی خیلی خوش گذشت....هم رفتم آبتنی هم با بابایی جت اسکی سوار شدیم هم ماشین کرایه کردیم کل کیش و گشتیم ...کلی هم عکس گرفتیم .....گل مامان برا تو هم سوغاتی با بابایی خریدیم اگر قول بدی نینی خوبی باشی و اون موقعی که منو بابایی می خوایم بیای پیشمون برات نگهش می دارم ....2 تا عروسک خوشگل و لباس شنا و 2 تا جوراب کوچولو خوشگل و یه متکا و پتو کوچولو هم برات خریدیم .....ای کاش خودت بودی خودت هر چی دیگه می خواستی با بابایی برات می خریدیم ....بابایی کلی زوق کرد اینا رو برات خرید .....بابایی گلتم برا من هر چی دوست داشتم خرید ...خجالت

گل مامان و باباش  ما هر دومون داریم همه چیزو برا اومدن تو رعابت می کنیم من هر شب قرصامو می خورم تا تو که میای مامانی کم خونی نداشته باشه ....تو هم از خدا بخواه که تو فرشته کوچولو رو زودتر برا ما بفرسته .....فرشته

دوست دارم مامانی ....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)