محمد متین .محمد مبینمحمد متین .محمد مبین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات دو عاشق برای ثمره این عشق

صحبت با نینی گلمون

1390/11/23 20:17
نویسنده : سالی و سانی
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نینی مامان و باباشفرشته

خوبی عزیزم مامانماچ

مامانی ،عزیز دلم، کاشکی بودی و برات یکم دردو دل می کردم . کاشکی بودی و یکم برات حرف می زدمناراحت

راستی عزیز مامان بابایی از سر کار زنگم زد گفت به نینی عسل بابا بگو از امروز شروع کردم به قوت خوردن که تو عزیز بابا قوی قوی بدنیا بیای....بابایی کلی خوشحاله قراره تو بیای پیش ما....بغل

عزیز مامان من فکر می کنم اگر تو بیای ما کلی زندگیمون عوض می شه از این یک نواختی در میاد مامانم سرش به تو گرم می شه کمتر فکر و خیال می کنه و غصه می خوره....عزیزم مامان 2 روز پیش که تولد حضرت محمد بود بعد نماز مغرب تو مسجد محله مامان مریم (مامانه مامان) سوره حضرت محمد رو خوندم و برای اولین بار نیت کردم برا اومدن تو به پیش منو بابایی...هورا

راستی مامانی من 15 دی واکسن سرخجه زدم و تو تا 15 فروردین نباید بیای پیش ما چون اگر بیای خدایی نکرده اثر واکسن روت تاثیر میزاره و مریض بدنیا میای ...پس گل من نینی خوبی باش وسر وقت بیا پیش مامان و بابایی...خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)